ညနက္ထဲ ေတြေ၀မၿပတ္သားမႈေတြနဲ႕ တုန္ရီလႈိက္ေမာ

Posted On September 6, 2013

Filed under Uncategorized

Comments Dropped one response

 

                                                                  (က)

အၿပင္းစား သတိရစိတ္ေတြနဲ႕ အခန္းေလးရဲ႔ အၿပင္ဘက္ကုိ ေငးၾကည္႔ ေနမိတယ္ ။ အခုလုိေန႕ေတြမွာဆုိ တစ္စုံတစ္ေယာက္ကုိ အရမ္းသတိရတယ္ ။တစ္စုံတစ္ေယာက္ ။

ဟုတ္တယ္ တစ္စုံတစ္ေယာက္ ။အဲဒါေမာင္ေပါ့ ။အခု ကၽြန္မ ေနမေကာင္းဘူး ။ကၽြန္မဖ်ားေနတယ္ ။တစ္ကုိယ္ရည္အေဖာ္မဲ့ အားငယ္စြာ ။ ကၽြန္မေနမေကာင္းၿဖစ္တုိင္း အစာေပ်ာ့ေပ်ာ့ေလး ၀င္ေအာင္စားဖုိ႔ ၊ စားခ်ိန္မွန္ဖုိ႔နဲ႕ ေဆးေသာက္ရမယ့္ အခ်ိန္ေတြကုိ ဖုန္းဆက္ဆက္ၿပီး သတိေပးတတ္တဲ့ အသံေလးေတြ ၿပန္ၾကားခ်င္ေနမိတယ္။ ဖုန္းဆက္ၿပီး ကၽြန္မကုိ သတိေပးပါဦးလား ။ အရင္လုိ ၾကင္နာတဲ့ အသံေလးေတြနဲ႕ မဟုတ္ေတာ့  ရင္ေတာင္ ကၽြန္မကုိ မုန္းတီးတဲ့ ခပ္ဆက္ဆက္ ခပ္မာမာ အသံနဲ႔ ၿဖစ္ၿဖစ္ေပါ့ ။အရင္လုိ ေမွ်ာ္လင့္မိေပမယ့္လည္း အရင္လုိ မရႏုိင္ေတာ့ပါဘူးေလ။သိစိတ္က မေမွ်ာ္လင့္ရဲေတာ့ေပမယ့္ မသိစိတ္ထဲက ေမွ်ာ္လင့္ေနမိေသးတယ္။ ေခၚသံ တစ္စုံတစ္ရာမ်ား ၾကားရေလမလားလုိ႔ တယ္ေလးဖုန္းေလးဆီ ခဏခဏ ေငးၾကည့္မိတယ္  ။ ကၽြန္မကုိ ဖုန္းေခၚပါလားေမာင္ ။ကၽြန္မ ေမာင့္ကုိ ဖုန္းေခၚဖုိ႔ အင္းအားမရွိလုိ႕ပါ ။ဖုန္းထဲမွာကၽြန္မ ငုိတုန္းက ေၿပာလုိက္တဲ့စကားေလ ” မင္းတုိ႔မိန္းမေတြရဲ႕ အၿပင္းဆုံးနဲ႔ ေနာက္ဆုံးလက္နက္က မ်က္ရည္ပဲလား … မင္းလည္း ခပ္ညံ့ည့့ံ မိန္းမတစ္ေယာက္ပဲ… ငါ စိတ္အပ်က္ဆုံးကလည္း ခပ္ညံ့ညံ့ မိန္းမေတြရဲ႕ မ်က္ရည္နဲ႕ ရႈိက္သံေတြပဲ…ငါမင္းကုိ ေတာ္ေတာ္စိတ္ပ်က္တယ္ ” ။ မဟုတ္ဘူး… မဟုတ္ဘူး ။ကၽြန္မတစ္ေယာက္တည္း ေသြးပ်က္ ထိတ္လန္႕စြာ ၿငင္းဆန္မိတယ္ ။ လက္နက္မဟုတ္ပါဘူးေမာင္ရယ္ ။ ကၽြန္မေၾကာင့္ ေမာင့္စိတ္ကုိ ၀မ္းနည္းနာက်င္ရဖုိ႔လဲ ဘယ္တုန္းကမွ မေမွ်ာ္လင့္ခဲ့ဘူးသလုိ ဘယ္ေတာ့မွလည္း မေမွ်ာ္လင့္ပါဘူး။အဲဒီေန႕ကလည္း ေမာင့္ရဲ႕ ၿပင္းထန္တဲ့ စကားလုံးေတြေအာက္မွာ မငုိမိေအာင္ အားတင္းၿပီးေၿပာေနတဲ့ၾကားက ထိခုိက္နာက်င္ရလြန္းလုိ္႕ ကၽြန္မငုိလုိက္မိတာပါ ။ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ဆီက အမုန္းကုိ ရလုိက္တဲ့ မိန္းမသားတစ္ေယာက္ အေနနဲ႕ေတာ့ မ်က္ရည္က်ခြင့္ေလးေတာ့ ရွိသင့္ေသးတယ္လုိ႕ ကၽြန္မထင္ပါတယ္ေမာင္ ။ ကၽြန္မ ေတာ္ရုံနဲ႕ မ်က္ရည္လြယ္တဲ့ မိန္းမသားေတြထဲမွာ ကၽြန္မ မပါပါဘူးေမာင္ ။ အခုလည္း မငုိမိေအာင္ တင္းထားတဲ့ၾကားကပဲ ကၽြန္မ မ်က္၀န္းမွာ မ်က္ရည္စေလးေတြ စုိ႕တက္လာၿပန္ၿပီေမာင္ ။ မ်က္ေတာင္ေလးမခတ္မိေအာင္ အခန္းေလး၇ဲ႕ အၿပင္ဘက္ကုိ ဆက္ၾကည့္ထားလုိက္တယ္ ။ သတိရစိတ္ကုိ အာရုံလႊဲၾကည့္တယ္ ။သတိမ၇ဘူး ၊ သတိမ၇ဘူး။ေမာင့္ကုိလုံး၀သတိမရဘူ

း။ကုိယ့္စိတ္ကုိ ၿပန္ၿပီးညာေနရတာ သိပ္ပင္ပန္းတာပဲ ။မ်က္ရည္ေတြ ကၽြန္မ ပါးၿပင္ေပၚ လိမ့္ဆင္းလာေနၿပန္ၿပီ။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မ သဲ့သဲ့ေလး ရႈိက္လုိက္မိတယ္ထင္တယ္ ။ ကၽြန္မ မ်က္ရည္ေတြနဲ႕ ရႈိက္သံေတြကုိေမာင္မုန္းခဲ့တယ္မဟုတ္လား။ ေမာင္ စိတ္အပ်က္ဆုံး အလုပ္ေတြကုိ ထပ္လုပ္မိၿပန္ၿပီ ။ ခြင့္လႊတ္ပါ ။ ပါးစပ္ကေၿပာမထြက္ေပမယ့္ စိတ္ထဲကေန တုိးတုိးတိတ္တိတ္ေလး ဆုိရြတ္လုိက္မိတယ္ ။ ”ခြင့္လႊတ္ႏုိင္ပါေစ” လုိ႕…။

                                                                           ( ခ )

ကၽြန္မရဲ႕ အခန္းထဲမွာ သီခ်င္းသံေလးေတြ တုိးတုိးသဲ႔သဲ႔ ေလး ပ်ံံ႕လြင့္ေနတယ္ ။ ေမာင္နဲ႔ ေ၀းသြားရတဲ့ေန႔ေတြမွာ ေမာင့္ကုိ သတိရေနတဲ့စိတ္ေတြရယ္  သီခ်င္းေတြရယ္က ကၽြန္မအတြက္အေကာင္းဆုံးအေဖာ္ေတြေပါ့ ။ အရင္လုိ သီခ်င္းေတြဆုိၿပမယ့္ေမာင္မွ ကၽြန္မအနားမွာ မရွိေတာ့တာ ။ ကၽြန္မ အခန္းေလးထဲက အိပ္ရာေလးေပၚ ေလးလံေနတဲ့စိတ္နဲ႔ ၿပန္လွဲလုိက္မိတယ္ ။

                           ”ေမာင္က ခ်စ္စရာမေကာင္းဘူး…သိလား”

                                       ”သိသားပဲ”

                         ”ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ ေမာင့္ကုိခ်စ္တယ္”

                                      ”ရူးေနလုိ႕ေနမွာေပါ့”

ေမာင္ေၿပာလုိက္တဲ့ စကားေလ။ ဟုတ္တယ္ ကၽြန္မ ရူးေနတာ ။ ေမာင္နဲ႔ပတ္သက္လာရင္  ဘယ္အေၾကာင္းအရာမဆုိ ကၽြန္မ ခံစားမႈေတြက ထိခုိက္လြယ္ ခံစားလြယ္ အၿမဲတမ္း အရူးတစ္ပုိင္း။ အခု ၿပန္ေတြးေနမိတာေတာင္ အရူးတစ္ပုိင္း ေသြးရူးေသြးတန္း ။ ေမာင္နဲ႕အတူေလွ်ာက္ခဲ့တဲ့ ရန္ကုန္ ၿပည္ လမ္းမၾကီးေတြ ေမာင့္လက္ေမာင္းေလးေတြကုိဆုပ္ကုိင္ ေမာင့္ပုခုံးေလးေပၚမွာ ကၽြန္မေခါင္းေလးမွီၿပီး ကုန္ဆုံးသြားတဲ့ ညေနညိဳရီေတြ ေမာင့္အနမ္းေတြနဲ႔ ႏႈတ္ဆက္ေနက် ညေနအိမ္ၿပန္ခ်ိန္ေတြ ။နီယြန္မီးေရာင္ေတြေအာက္ကညေနလမ္းေတြအတူဆုံခ်ိန္ေတြကုိ ေမာင္နဲ႔အတူၿပန္ေလွ်ာက္ခ်င္ေနမိေသးတယ္။ ႏႈတ္ဆက္အနမ္းေတြနဲ႕အိမ္ၿပန္တဲ့အခါကားဂိတ္ကုိအၿမဲတန္းလုိက္ပုိ႕တတ္ၿပီးအိမ္ၿပန္ေရာက္ခ်ိန္ေတြကုိမွန္းၿပီး ေရာက္ၿပီလားလုိ႔ဖုန္းဆက္ၿပီးဂရုတစုိက္ေမးတတ္တဲ့ ေမာင့္အသံေတြၿပန္လုိခ်င္ၿပန္ၾကားခ်င္ေနေသးတယ္။ 

တုိက္တုိက္ဆုိင္ဆုိင္ပါပဲေလ ။ ကၽြန္မအခန္းထဲက တုိးတုိးေလးလြင့္ပ်ံလာတဲ့ သီခ်င္းက ”ခ်စ္ေနတုန္းပဲ”ဆုိတဲ့သီခ်င္းေလ ။ ကၽြန္မ သီခ်င္းကုိ ပိတ္ပစ္လုိက္ခ်င္ေပမယ့္ မပိတ္ၿဖစ္လုိက္ဘူး တုိးတုိးေလး တိတ္တိ္တ္ေလး ႏြမ္းႏြမ္းလ်လ်ေလး လုိက္ဆုိညည္းၿဖစ္တယ္ေမာင္။

                                                ( ဂ )

အတူေလွ်ာက္ခဲ့ဖူးတဲ့လမ္းေတြ ၊ အတူထုိင္ခဲ့ဖူးတဲ့ အေအးဆုိင္ေတြ ၿပီးေတာ့ ေထာပတ္သီးေဖ်ာ္ရည္ ၊ စီးကရက္တစ္ပြဲ  ။ ေမာင္က ေဆးလိပ္ေတြ အရမ္းေသာက္တယ္ ။

                       ”ကၽြန္မေလ ေဆးလိပ္ၿဖစ္ရင္ေတာင္ ေမာင္ေသာက္တဲ့ ေဆးလိပ္ေလးေတြ မၿဖစ္ခ်င္ဘူးသိလား”

                                                               ”ဘာလုိ႔လဲ ”

             ”ေမာင့္အတြက္ တစ္ခဏတာစိတ္ေက်နပ္မႈေတြပဲေပးၿပီး ၾကာလာရင္ေမာင့္က်န္းမာေရးကုိထိခုိက္မွာ စုိးရိမ္လုိ႔ေလ ”

                                           ”ကဗ်ာဆရာမ လုပ္ပါလား သိပ္ၾကြယ္တာပဲ ”

လူတုိင္းနီးပါး အခ်စ္နဲ႔ေတြ႔တဲ့အခါမွာ ကဗ်ာဆန္သြားတတ္ၾကတာပါပဲလုိ႔ ေၿပာေတာ့ ေမာင္က ကၽြန္မကုိ ထုံးစံအတုိင္းေကာင္းခ်ီးေပးတယ္ ။ ”အရူးမ” တဲ့။ ကၽြန္မႏႈတိခမ္းေလးေတြကုိ ဆူ ေမာင္ၿပန္မေခ်ာ့မခ်င္း စိတ္ေကာက္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ရတဲ့ အခုိက္အတန္႔ေလးေတြ ။ ေပ်ာ္စရာေလးေတြပါပဲ ။ အခုၿပန္ေတြးလုိက္မိေတာ့လည္းကၽြန္မ ႏႈတ္ခမ္းေလး ညႊတ္သြားတယ္ ထင္တယ္ ။ ဟုတ္တယ္ ကၽၽြန္မၿပဳံးလုိက္မိတယ္ ။

ေမာင္သာ သိရင္္ေတာ့ ကၽြန္မကုိ အရူးမလုိ႕ေၿပာဦးမွာေသခ်ာတယ္ ။ ကၽြန္မတစ္ေယာက္တည္း ငုိလုိက္ ရယ္လုိက္ လုပ္ေနလုိိ႔ေလ ။ အခုေတာ့ ကၽြန္မက ေမာင့္လက္ေခ်ာင္းေလးေတြၾကားက ေသာက္လုိ႕ကုန္သြားတဲ့စီးကရက္တုိေလးလုိ ေမာင္နဲ႔ အေ၀းဆုးံ တစ္ေနရာကုိ ခပ္ၿပင္းၿပင္း ေတာက္ထုတ္ပစ္ခံလုိက္ရပါၿပီ ။ အဲဒါေၾကာင့္ ေမာင္ေသာက္တဲ့ စီးကရက္ေလးေတြ မၿဖစ္ခ်င္ခဲ့တာေပါ့ ။ အခု ဘာၿဖစ္ခ်င္လဲလုိ႔ ေမးလာရင္ ေမာင္ေၿပာေနၾကစကားအတုိင္း ကၽြန္မ ရူးပစ္လုိက္ခ်င္တယ္။

                                         ( ဃ )

အိပ္ရာေလးေပၚကဆင္းၿပီး မွန္တင္ခုံေရွ႔ကုိ အားတင္းၿပီး ေလွ်ာက္လုိက္တယ္ ။ ကၽြန္မလည္ပင္းမွာမွဲ႔ေလးတစ္လုံး ။ဆံပင္ေတြနဲ႔ဖုံးေနတဲ့ာကားထဲက ေမာင္ၿမင္သြားတဲ့မွဲံ႔ေလးေလ။ မွန္ထဲမွာ မွဲ႔ေလးကုိၾကည့္ၿပီး ကၽြန္မ အားတင္းၿပဳံးလုိက္တယ္  ။ ေမာင္သိပ္ခ်စ္ခဲ့တဲ့မ်က္၀န္းမုိ႔မုိ႔ေလးေတြေလးအခုရက္ပုိင္းမွာေခ်ာင္က်သြားတယ္။အခုလုိအေၿခအေနမ်ိဳးမွာ ေမာင္ကၽြန္မကုိသာေတြ႔ခဲ့ရင္ ခပ္ညံ့ညံ့ မိန္းမ စိတ္ပ်က္စရာပဲလုိ႔ ေၿပာဦးမွာေသခ်ာတယ္ ။ ကၽြန္မႏႈတ္ခမ္းေလးေတြကုိ ေယာင္ယမ္းၿပီး စမ္းၾကည့္လုိက္မိတယ္ ။ ေသြ.ေၿခာက္ေနတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းသားေလးေတြ တဆက္ဆက္တုန္ရီ ။ ဟုတ္မွာပါ ။ ေမာင့္ရဲ႔ ခပ္ရွရွ အနမ္းေတြ မရေတာ့တာ ရက္ေပါင္းမ်ားစြာၾကာခဲ့ၿပီပဲ ။ ေမာင္နဲ႔အတူဆုံခ်ိန္ေတြဆုိ ႏႈတ္ခမ္းဆုိးေဆးဗူးေလး အၿမဲေဆာင္ထားရတယ္ ။ ကၽြန္မႏႈတ္ခမ္းေပၚက ႏႈတ္ခမ္းဆုိးေဆးေတြကုိ ေမာင့္ရဲ႔ ခပ္ၿပင္းၿပင္းအနမ္းေတြနဲ႕ အၿမဲဖ်က္ဖ်က္ပစ္တတ္လုိ႕ေလ ။ ေမာင္က ႏႈတ္ခမ္းေပၚက ႏႈတ္ခမ္းဆုိးေဆး ဖ်က္တဲ့ေနရာမွာေတာ္တယ္။ ေမာင့္ေၾကာင့္ ပ်က္သြားတဲ့ႏႈတ္ခမ္းဆုိးေဆးေတြ

ကုိစိတ္ရွည္ရွည္နဲ႔ ေမာင္ပဲၿပန္ၿပန္ဆုိးေပးရတာေလ။ကၽြန္မအိမ္ၿပန္ခ်ိန္နီးၿပီဆုိရင္ေပါ့။မေန႔တစ္ေန႔ကလုိပါပဲေလကၽြန္မအာရုံမွာၿပတ္ၿပတ္သားသားၿပန္ေပၚလာတယ္ ။ ၿပီးေတာ့ကၽြန္မလက္ေခ်ာင္းေလးေတြေပၚကလက္သည္းေလးေတြ။တယုတယနဲ႔ ေမာင္ကုိယ္တုိင္ ဆုိးေပးထားတဲ့လက္သည္းဆုိးေဆးေလးေတြ ပ်က္သြားၿပီးကတည္းက ကၽြန္မကုိယ္တုိင္ မဆုိးၿဖစ္ေတာ့ဘူး ။ ေမာင္ကုိယ္တုိင္ ကၽြန္မလက္ကေလးေတြကုိတယုတယဆုပ္ကုိင္ၿပီးလက္သည္းေဆးဆုိးေပးမွာကုိ ေနာက္ထပ္တစ္ၾကိမ္ရူးရူးမုိက္မုိက္ ေမွ်ာ္လင့္ထားခဲ့မိကတည္းကေပါ့ ။ ၿပီးေတာ့ ဖုန္းဆက္တုိင္းေမးတတ္တဲ့ ညာလက္သူၾကြယ္က က်ိဳးသြားတဲ့လက္သည္းေလးေလ အခု အရင္လုိၿပန္၇ွည္လာၿပီးေမာင္ ။ ကၽြန္မလက္သည္းေလးေတြကုိၾကည့္မိေတာ့ ေမာင္နဲ႔ ေ၀းခဲ့တာေတာ္ေတာ္ၾကာခဲ့ၿပီးပဲေလ ။ ကၽြန္မလက္ေတြ ေအးစက္ေနတာပဲ။ ေအးစက္ေနတဲ့လက္အစုံေတြနဲ႔ ေမာင့္အနမ္းေတြမရေတာ့တဲ့ ေသြ႔ေၿခာက္ေနတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းအစုုံ

နဲ႔ ေမာင့္အနမ္းေတြမရေတာ့တဲ့ ေသြ႕ေၿခာက္ေနတဲ့ႏႈတ္ခမ္းေလးေတြကုိ တုန္ရီလႈိက္ေမာစြာ စမ္းမိတယ္ ။ ကၽြန္မ ငုိလုိက္မိၿပီေမာင္ ။ ကၽြန္မညံ့လုိက္တာ ။ တစ္ခုခုဆုိ ေမာင့္ကုိသတိရတတ္လြန္းတဲ့ ခပ္ညံ့ညံံ့့ကၽြန္မကုိယ္ ကၽြန္မ အားမရေတာ့ဘူး ။

                                                            ( င )

ဟုိအရင္အတိတ္ေဟာင္းေတြ ။ ပုံရိပ္ေတြ ။ ၿပီးဆုံးသြားခဲ့ၿပီ ဆုိေပမယ့္လည္းေလ ။ နက္ရႈိင္းေသာ အနမ္း ၊ အထိအေတြ႕ ၊ ခ်င္းၿခင္း ေမတာ ၊ ေဆးလိပ္ေငြ႔ေတြ ေမာင့္ရယ္သံေတြနဲ႕ ခပ္ၿပင္းၿပင္းအသက္ရူသံေတြ နဲ႔ ေၾကြမြေနတဲ့ အိပ္ယာခင္းေတြ ၊ ဘာမွမၿဖစ္ခဲ့ၾကသလုိ အတူရယ္ေမာေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ခ်ိန္ေတြ။ ၿပီးဆုံးၿပန္မရႏုိင္ေတာ့ဘူးဆုိေပမယ့္ေလ ။ ကၽြန္မေနထိုင္ရာ ပတ္၀န္းက်င္မွာ ေၿခာက္လွန္႔ေနသလုိလုိ ေန႕စဥ္ၿမင္ေန ၾကားေနရသလုိပဲ ။ အဲဒီစိတ္ေတြ ေၿခာက္ၿခားမႈေတြနဲ႕ပဲ ကၽြန္မ တကယ္ကုိရူးရေတာ့မွာ ။ ကၽြန္မ နာက်င္စြာ ေအာ္ဟစ္ပစ္လုိက္ခ်င္မိတယ္ ။ ခ်စ္ေသာသူနဲ႔ ေကြကြင္းရတဲ့ ေ၀ဒနာ ဒဏ္ရာ ဟာ ဘယ္ေလာက္ၿပင္းထန္တဲ့ ငရဲလဲဆုိတာ ေမာင္တစ္ေယာက္ ဒီသံသရာ အဆက္ဆက္ ကၽြန္မ လုိ မၾကဳံေတြ႕ပါေစနဲ႕လုိ႕ ညစဥ္ညတုိင္းဘုရားမွာ ေတာင္းဆုေတြၿပဳၿဖစ္တယ္ ။ အခန္းအၿပင္ကုိ ေငးၾကည့္မိေတာ့ ပတ္၀န္းက်င္တစ္ခုလုံး အေမွာင္ၾကီးစုိးေနၿပီပဲ ။ ညဥ္႕နက္ေနၿပီ။ အခုခ်ိန္ေမာင္တစ္ေယာက္ ဘာေတြလုပ္ေနမွာလဲ ၊ ဘယ္သူနဲ႕အတူရွိေနမလဲ ။ ကၽြန္မအေ၀းမွာေမာင္တစ္ေယာက္ေပ်ာ္၇ႊင္ေနမွာမဟုတ္လား။တစ္ေယာက္တည္း ေၿဖသူမရွိ ေမးခြန္းေတြေမးၿပီးအခန္းတံခါးေလးပိတ္လုိက္မိတယ္ ။ တြန္႕ေၾကေနတဲ့ အိပ္ယာခင္းေတြကုိၾကည့္မိေတာ့ကၽြန္မမ်က္ရည္ေတြဆုိ႔လာတယ္ ။ ေတာ္ၿပီ ေတာ္ၿပီ ။ ကၽြန္မ မငုိေတာ့ဘူး။တကယ္လုိ႕မ်ား ေမာင္နဲ႕တစ္ေနရာရာမွာဆုံၿဖစ္ခဲ့ၾကရင္ ေမာင့္ကုိအရင္လုိဆက္ခ်စ္ေနခြင့္ေလးကလြဲလုိ႕ ေမာင္ဆီကေနဘာမွေတာင္းဆုိၿဖစ္မွာမဟုတ္ေတာ့ဘူး။ ေမာင့္ေၾကာင့္ရေနတဲ့နာက်င္ေၾကကြဲေနမႈေတြကုိလည္း ေမာင့္ေၾကာင့္တစ္ခ်ိန္ကရခဲ့ဖူးတဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြနဲ႕ပဲ ေခ်ပလုိက္ပါတယ္ ။ ေမာင့္ကုိေပးလုိက္မိတဲ့ ကၽြန္မရဲ႔အခ်စ္ေတြနဲ႕ ကၽြန္မယုံၾကည္မႈေတြအားလုံးကုိလည္

း ကၽြန္မၿပန္မရုပ္သိမ္းပါဘူး ။ ကၽြန္မေသသြားတဲ့အထိ ေမာင့္ကုိ ရူးရူးမုိက္မုိက္ ဆက္ယုံၾကည္ေနခ်င္တယ္ ။

                                                                     ( စ )
ကၽြန္မအခန္းရဲ႕ စားပြဲခုံေလးေပၚမွာ ေဆးေတြ ။ ေသာက္ေဆးေတြ ။ ဟုတ္သားပဲ ။ ကၽြန္မေဆးေသာက္ရမယ့္ အခ်ိန္ေတာင္ေရာက္လာၿပီပဲ ။ ေမာင့္ အေၾကာင္းေတြးလုိက္မိတာ အခ်ိန္ေတြ ေတာ္ေတာ္ ကုန္လြန္သြားခဲ့ၿပီပဲ ။ ေသာက္ေဆးေတြ တင္ထားတဲ့ စားပြဲခုံေလးအနားကုိ ကၽြန္မ အလွဆုံးၿ႔ပဳံးၿပီး ေလွ်ာက္လုိက္တယ္ ။ ၿပီးေတာ့ မနက္ၿဖန္ဆုိတာ ကၽြန္မအတြက္ရွိေနသမွ် အနာဂတ္မွာ ေမာင့္ကုိသတိရေနဖုိ႔နဲ႕ ဆက္ခ်စ္ေနဖုိ႕အတြက္ ကၽြန္မက်န္းမာေရးကုိ ဂရုစုိက္ရဦးမယ္ ။ ကၽြန္မ တက္ၾကြ ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ေဆးေသာက္လုိက္တယ္ ။ ေနာက္ၿပီး” ေမာင္တစ္ေယာက္ ေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ပါေစ ”ဆုိတဲ့ မက္ေဆ့ခ်္ေလးရုိက္လုိက္တယ္ ။ ေမာင့္ဆီကုိ ပုိ႕သင့္ မပုိသင့္ မဆုံးၿဖတ္ရဲတဲ့စိတ္ေတြနဲ႕။  ဖုန္းကုိကုိင္ထားတဲ့ လက္မလက္ေခ်ာင္းကေလးေတြ ေတြေ၀မၿပတ္သားသားတဲ့စိတ္ေတြနဲ႕ ညနက္ထဲ ေအးစက္တုန္ရီလုိ႕ ၊ လႈိက္ခုန္ေမာလုိ႕ ။               ။
                              

                                                                             သုမင္းညိဳ

                                  

                                                             ၁၁ . ဇန္န၀ါရီ . ၂၀၁၃ (ေသာၾကာေန႕)

                              

                                                               ၂ ၂ ၁ ၅  နာ ရီ  ၊  သာ  စ ည္ ၿ မဳိ႕   ။
One Response to “ညနက္ထဲ ေတြေ၀မၿပတ္သားမႈေတြနဲ႕ တုန္ရီလႈိက္ေမာ”

  1. LadyLay

    မိုက္တယ္ (Y)

Leave a Reply

